رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دو بازی اخیر استقلال در لیگ برتر که 5 امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز از دست داد، مهدی قایدی و محمد محبی موفق به گلزنی نشده اند.
فرانک لمپارد به اولین مربی تاریخ چلسی تبدیل شد که در 4 بازی نخست موفق به کسب برد نشده است.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
محققان موفق شدند تا دو نتیجه به دست بیاورند که هر دو مرد جوانی با بینی و لب‌های پهن را به تصویر می‌کشد. یکی از تقریب‌ها شامل مو و ابرو است و دیگری زوزو را با چشمان بسته و بدون مو نشان می‌دهد.
محمد محبی آخرین بار به ملوان گل زد و‌ بعد از آن دیدار هنوز موفق به گلزنی نشده است.
ایمانول آلگواسیل، مربی موفق باشگاه سوسیداد، معتقد است با توجه به شرایط موجود، تساوی بدون گل در برنابئو برای سوسیداد حکم برد را داشت.
در دقیقه ۱۰۰ بازی، لئوناردو سرنیکولا کارت زرد دوم خود را گرفت تا کرمونزه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. ناپولی در وقت‌های اضافه هم موفق نشدن گلزنی کند تا تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
موفقیت مربیان بومی که به یکی از قوانین همیشگی موفقیت در رقابت‌های جام جهانی بدل شده، در این دوره نیز با کنار رفتن آخرین تیمی که با مربی خارجی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بود به اثبات رسید.
متابولیسم و سوخت و ساز بدن ما توسط هورمون‌های متعدد و پیچیده کنترل می‌شود و همین سیستم است که به ما در درک زمان گرسنگی و سیری کمک می‌رساند؛ حال اگر ما آنقدر سرگرم کارهایمان باشیم که متوجه این سیگنال‌ها نشویم نمی‌توانیم کنترلی روی میزان کالری دریافتی داشته باشیم.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
اگرچه استقلالی‌ها در هفته هشتم موفق به شکست فولاد نشدند اما محبی مثل ۳ بازی گذشته در ترکیب استقلال درخشید.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.
در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
اهواز - سرانجام تلاش‌های مدت اخیر باشگاه صنعت نفت آبادان برای جذب بازیکن اهل اروگوئه به نتیجه رسید و جذب این بازیکن منتفی شد.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
رکاب‌زنان ایران موفق به کسب مدال در ماده اومنیوم بازی‌های کشورهای اسلامی نشدند.
رکابزنان ایران موفق به کسب مدال در ماده اومنیوم بازی های کشورهای اسلامی نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ